Salon Zmysłów

Jak zwiększyć swoje szanse na orgazm?

Szanse na orgazm

Jak zwiększyć swoje szanse na orgazm? Chyba każdy, kto lubi seks, przynajmniej raz na jakiś czas zadaje sobie to pytanie. W sieci znajdziemy całe mnóstwo różnego rodzaju porad, ale nie wszystkie warto stosować. Jeśli nie mamy problemów natury zdrowotnej, przede wszystkim nie powinniśmy korzystać z żadnych podejrzanych suplementów diety. Jeśli naprawdę zależy nam na tym, aby zwiększyć swoje szanse na orgazm, powinniśmy raczej zmienić swój tryb życia, tak aby

10 sposobów, dzięki którym zwiększysz swoje szanse na orgazm!

Istnieją sprawdzone sposoby, aby zwiększyć szanse na orgazm w trakcie seksu

1. Masturbuj się!

Masturbacja to klucz do dobrego seksu! Masturbując się uczysz się własnego ciała i tego, w jaki sposób odpowiada ono na bodźce seksualne. Jeśli masz problem z odczuwaniem przyjemności podczas masturbacji, najpewniej będzie to jeszcze trudniejsze podczas stosunku z partnerem lub partnerką. Nie bój się więc eksperymentować!

2. Wybierz odpowiednią grę wstępną

Zgodnie z informacjami opublikowanymi w American Sociological Review, prawdopodobieństwo osiągnięcia orgazmu podczas stosunku waginalnego wzrasta o 18%, jeśli kobieta jednocześnie stymuluje się za pomocą dłoni, oraz o 9%, jeśli przed stosunkiem otrzymała seks oralny. Każdy jest inny, więc musisz sprawdzić, co działa na Ciebie.

3. Rozmawiaj

Największy morderca romantycznej atmosfery w sypialni to brak komunikacji. Nie oczekuj, że Twój partner lub partnerka będą czytać w myślach i instynktownie rozpoznają, które przyciski nacisnąć, aby wszystko zadziałało tak jak trzeba. Każdy człowiek działa inaczej, a więc bądźcie konkretni i nie obawiajcie się mówić, co dokładnie chcielibyście robić w łóżku, i jak chcielibyście to robić.

4. Przygody jednej nocy rzadziej kończą się orgazmem

Najnowsze badania wykazują, że kobiety mają około 32% szans na szczytowanie, jeśli nigdy wcześniej nie uprawiała seksu z tym partnerem. Jeśli spała z nim w przeszłości od sześciu razy w górę, ten wskaźnik wzrasta do 51%!

5. Nie rozpraszaj się

Niektórzy doświadczają podczas seksu czegoś, co nazywa się “spectatoring”. Dzieje się tak wtedy, gdy odpływamy na tyle, że zaczynamy się skupiać na negatywnych myślach, takich jak “czy aby w tej pozycji nie wyglądam zbyt grubo?”. Czasem nawet zaczynamy się martwić rzeczami związanymi z pracą i ciążącymi na nas obowiązkami… w trakcie seksu! Spróbujcie o tym zapomnieć, najlepiej jeszcze przed grą wstępną. Skupcie się na tym, co jest tu i teraz. Jeśli naprawdę nie możesz się skoncentrować, to być może nie jest dobry moment na seks.

6. Znajdź odpowiednią pozycję

Większość kobiet potrzebuje stymulacji łechtaczki podczas stosunku, aby móc osiągnąć orgazm. Nie jest to jednak możliwe w każdej pozycji, dlatego próbujcie różnych i sprawdźcie, co najbardziej odpowiada Wam obojgu. Niektóre pozycje umożliwiają pieszczenie łechtaczki przez partnera ręką, inne pozwalają na pocieranie jej penisem. Nie obawiaj się jednak dotykać jej samodzielnie! W końcu seks to przyjemność, którą osiąga się wspólnie. Nie zrzucaj całej odpowiedzialności za swój orgazm na partnerze lub partnerce. Ty także możesz, a nawet powinnaś zatroszczyć się o własny orgazm!

7. Wiek nie jest żadną barierą

Jak twierdzą naukowcy z Indiana University, kobiety doświadczają lepszych orgazmów z wiekiem. Statystyki wykazują, że ok. 61% kobiet w wieku 18-24 osiągnęło orgazm ostatnim razem, gdy uprawiały seks, podczas gdy to samo zadeklarowało 65% kobiet po 30-tce i 70% kobiet czterdziesto- i pięćdziesięcioletnich. Starsze kobiety są ponadto bardziej doświadczone seksualnie, a więc lepiej znają nawyki swojego ciała, jak i bardziej wrażliwe miejsca.

8. Ćwicz mięśnie dna miednicy i dbaj o zdrowie.

Ćwiczenia mięśni Kegla zwiększają siłę i elastyczność tych partii mięśni. U kobiet prowadzi to do mocniejszych mięśni pochwy i lepszej kontroli nad nimi, co odwdzięcza się bardziej intensywnymi, a także częstszymi orgazmami! Regularne ćwiczenie mięśni Kegla usprawnia krążenie krwi w miejscach intymnych, co również jest bardzo ważne dla dobrego odczuwania podczas stosunku. Aby usprawnić dopływ krwi do tych miejsc, koniecznie rzuć papierosy (jeśli je palisz), dobrze się odżywiaj, gimnastykuj, rób ćwiczenia kardio, które usprawniają serce. Możesz to robić np. biegając, pływając, lub jeżdżąc na rowerze. Przede wszystkim pamiętaj jednak, że oprócz typowych zajęć fitness, warto zadbać o mięśnie Kegla – a to możesz zrobić stosując kulki gejszy. Możesz z nich korzystać w trakcie jogi, gimnastyki, albo nawet sprzątania.

Na zdjęciach powyżej: profesjonalne narzędzie do ćwiczeń mięśni Kegla – kulki gejszy marki LELO. Wykonane z najlepszej jakości bezpiecznych dla ciała materiałów, umożliwiają ćwiczenie mięśni Kegla w zaciszu domu. Kulki LELO Luna Beads możecie kupić w Salonie Zmysłów Secret Place.

9. Oddychaj

Poprzez regulację wdechów, od powolnych i głębokich, po płytkie i krótkie w chwilach eskalacji napięcia, możesz zwiększyć swoje podniecenie, a co za tym idzie, szanse na orgazm. Pamiętaj, że oddech jest niezwykle ważną rzeczą podczas miłosnych igraszek. Umiejętne posługiwanie się oddechem podczas seksu wpłynie pozytywnie na jego długość i, rzecz jasna, jakość!

10. Odstaw alkohol!

Na pewno wszyscy słyszeliście o tym, jak wspaniale może zadziałać lampka czerwonego wina przy tworzeniu romantycznej, seksownej atmosfery. Być może o ile jeden drink może faktycznie sprawić, że nabierzecie ochoty na erotyczne przygody, na pewno nie wpłynie pozytywnie na ich jakość. Etanol wpływa negatywnie na wrażliwość miejsc intymnych oraz siłę podniecenia, a także zmniejsza naturalną lubrykację u kobiet, a więc seks bez dodatkowego lubrykantu może w ogóle nie mieć sensu.